- حاتمی، محمدرضا؛ شمالی، محمدعلی (1388)، «نظریه اخلاق مبتنی بر نیازها»، فصلنامه معرفت اخلاقی، شماره1.
- حسنقلیپور، طهمورث؛ موسوینقابی، سیدمجتبی؛ طاهریبزی، ابراهیم؛ انوشه، مرتضی (1393)، «نهادینهسازی مؤلفههای قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی»، فصلنامه پژوهشنامه انقلاب اسلامی، شماره 12.
- حسینی، مجید؛ بیداللهخانی، آرش (1394)، «برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی»، فصلنامه سیاست دانشگاه تهران، شماره 36.
- خیری، بهرام؛ قلیپور سنگلجی، پویا (1391)، «بازاریابی سیاسی، مفهوم، اهداف، ابزارها»، فصلنامه راهبرد دانشگاه تهران، شماره 8.
- دهقانی فیروزآبادی، سیدجلال (1394)، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، تهران، سمت - مرکز تحقیق و توسعة علوم انسانی.
- دهقانی فیروزآبادی، سیدجلال؛ رادفر، فیروزه (1389)، الگوهای صدور انقلاب در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، تهران، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام.
- رحیمینیک، اعظم (1374)، تئوریهای نیاز و انگیزش، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران.
- ساعتچی، محمود (1388)، نظریهپردازان و نظریهها در روانشناسی و مدیریت، تهران: جنگل، جاودانه.
- فرزندی اردکانی، عباس علی (1392)، «درآمدی بر استراتژی صدور انقلاب از منظر امام خمینی قدس (سره) - اهداف، ابزار و خطمشی صدور انقلاب-»، فصلنامه پژوهشهای انقلاب اسلامی، شماره 2.
- فلاحنژاد، علی (1384)، سیاست صدور انقلاب اسلامی، تهران: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی.
- کوالینا، ووسیچ؛ فالکوفسکی، آندرژه؛ نیومن، بروس. آی (1393)، بازاریابی سیاسی- مبانی نظری و راهبردی، ترجمه حمیدرضا عسگری دهآبادی و شهاب طلایی شکری، تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
- محمدیان، محمود؛ شمسی، جعفر (1388)، مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب، تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
- مسعودنیا، حسین؛ قربانی، سعید (1393)، «الگوهای صدور انقلاب در گفتمانهای جمهوری اسلامی ایران»، فصلنامه پژوهشهای سیاسی، شماره 11.
- مقدمی، صابر؛ خورشیدی، غلامحسین (1382)، «تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی»، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 28.
- نرم افزار جامع التفاسیر نور، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
- هراتی، محمدجواد؛ سلیمانی، رضا؛ موسعلی، مهدی (1393)، «مطالعه تطبیقی الگوی صدور انقلاب در ایران و روسیه»، فصلنامه پژوهشنامه انقلاب اسلامی، شماره 12.
- یوسفیرامندی، رسول (1395)، بازاریابی سیاسی و مدیریت رفتار رأیدهنده، مشهد، مرندیز، دانشگاه سیستان و بلوچستان و مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور.
- Lambin, J. J. (2000). Market-Driven Management: Strategic and Operational Marketing, Macmillan: Palgrave Macmillan.
- Temporal, P. (2011). Islamic branding and marketing: Creating a global Islamic business, John Wiley & Sons.